• Regardez le replay du webinaire sur l’ITOM

    Regardez le replay du webinaire sur l’ITOM

    L'excellence opérationnelle à l'ère du Cloud avec Engage ESM et ServiceNow

    Voir le replay
  • Gestion de crise en réponse au COVID-19

    Gestion de crise en réponse au COVID-19

    Engage ESM continue d'accompagner ses clients et apporte son aide pour surmonter les difficultés actuelles. Nous avons identifié 2 applications ServiceNow qui peuvent apporter rapidement de la valeur à votre entreprise.

    En savoir plus

Actualités

  • NHS Blood Transfusion Service case study

    NHS Blood Transfusion Service case study

    NHSBT needed a more effective way to harness the huge amounts of data it had at its disposal. Doing so would enable it to better capture analytical insights and use them to ensure that its internal operations ran smoothly across the country.

  • Atos announces Product Quality Inspection with ServiceNow<br><br>

    Atos announces Product Quality Inspection with ServiceNow

    Atos announces Atos Product Quality Inspection, a single unifying solution that enables users to maximize operational performance by improving conformity and reducing defect density in the manufacturing process, while also reducing supply chain risk. Read the Press Release for more details.

  • Scottish Water awards Atos ServiceNow contract<br><br>

    Scottish Water awards Atos ServiceNow contract

    Atos announces that it has signed an agreement to become the strategic ServiceNow partner to Scottish Water, in a deepening of the partnership to facilitate the transformation programme for Scotland’s leading water utility. Click below for further details and to access the press release.

  •  Atos reconnu prestataire de services de l’année 2020 par ServiceNow

    Atos reconnu prestataire de services de l’année 2020 par ServiceNow

    Atos, avec Engage ESM, annonce aujourd'hui que ServiceNow lui a décerné le prix du prestataire de service de l’année 2020, « EMEA Service Provider Partner of the Year », en reconnaissance de l'excellence globale de ses prestations et de la croissance du marché lié à ServiceNow. En savoir plus.